Kerhon toimintaa

Pro Senioirit ry:n suunnitteluseminaari pidettiin 4.-5.10.2023 Jyväskylässä.

Lappeenrannan kerhosta osallistuivat Kiti Lamminpää, Sirpa Niittymäki ja Outi Friman.

Viitisen tuntia kesti matka junalla mennen tullen.  Vaihtojakin oli molempiin suuntiin 2 kertaa.  Hyvin onnistui mummoilta reissu, vaikka Riihimäen paikaillisjunasta meinattiin myöhästyä, kun se ei tullutkaan justiin siihen kohtaan, missä nää "maalaiset" seistä törötti. Mukava reissu oli taas ja uutta opittiin. Varsinkin tekoäly-asia oli mielenkiintoinen..ja vähän pelottavakin.

Pro Seniorit ry:n kesäpäivät Keuruulla 9.-10.8.2023

Lappeenrannasta oli mukana 9 henkilöä.  Puitteet oli hienot ja ilmatkin suosi ulkoaktiviteetteja. Porukkaa oli paljon, mutta hyvin toimi ruokailut ym.

Kävelyllä rantaraitilla 22.5.2023

Kuvia Pro Seniorit ry:n vuosikokouksesta 19.4.2023 Joensuussa (kuvat Anja Carlsson ja Outi Friman)

Lappeenrannan kerhosta oli mukana 6 henkilöä.  Reissu meni kätevästi junalla, jossa myös ruokailtiin menomatkalla. Kokouksessa Pro Senioirit ry:n  uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Seija Turunen Joensuusta. Kokouksen jälkeen kävimme syömässä ravintola Kreetassa, jossa oli erittäin hyvä  ruoka ja palvelu.

Edunvalvontavaltuutus ja testamentti -jäsentilaisuus pidettiin 22.2.2023 Lappeenrannan Seudun Pro ry:n (LaSTU) toimistolla.

Luennoitsijana lakiekonomi Kirsti Cederström.

Aiheet herättivät suurta kiinnostusta, sillä tilaisuuteen osallistui kerhostamme 26 jäsentä.

Kiti Lamminpää ja Outi Friman osallistuivat TSL:n järjestämälle "Kotisivut yhdistysavaimella"-jatkokursille 16.-17.2.2023 Helsingissä. Kuvassa kurssilaiset ja opettaja Julia Nurmi. Pro Seniorit ry maksoi kurssista aiheutuneet kustannukset.

Kävely kirsikkapuistossa toukokuussa 2022 ja kahvit Pehtoorin ravintolassa

Kirsikkapuun istutus syksyllä 2021.
Puun numero 243